Zasady wynajmu
Okres wynajmu
Wynajem w podstawowej cenie odbywa się na 1 dzień, z możliwością odbioru/montażu dzień przed imprezą i demontażu dzień po imprezie.
Wynajem na kolejne dni wiąże się z dopłatą uzależnioną od terminu i okresu wynajmu oraz od całkowitej wartości zamówienia
Rezerwacja terminu oraz płatność
Rezerwacje na wynajem przyjmujemy w formie pisemnej mailowo lub osobiście.
Potwierdzeniem otrzymania rezerwacji jest podpisanie umowy i wpłacenie zaliczki uzależnione od całkowitej kwoty zamówienia.
Wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z zamówienia.
Płatność końcowa za wynajem następuje najpóźniej w dniu montażu /dowozu.
Transport
Transport w promieniu 20 km od naszej siedziby jest w cenie wynajmu. Dla odległości powyżej 20 km naliczamy opłatę w wysokości 2 zł za każdy dodatkowy kilometr. (odległość razy 4 przejazdy)
Montaż i demontaż
Podstawowa cena wynajmu namiotów, dmuchanych atrakcji oraz wyposażenia obejmuje montaż i demontaż, pod warunkiem zapewnienia bezpośredniego dostępu do miejsca instalacji. W przypadku braku takiego dostępu, co wiąże się z koniecznością przenoszenia lub transportu sprzętu, będzie naliczana dodatkowa opłata. Koszt tej usługi będzie zależny od stopnia trudności i ustalany indywidualnie przy składaniu zamówienia.
Montaż namiotów oraz dmuchanych atrakcji może zostać opóźniony lub wstrzymany, jeśli warunki pogodowe np. burza, silny wiatr, ulewny deszcz itp. uniemożliwią bezpieczne wykonanie prac montażowych.
Zasady użytkowania
Klient (najemca) jest odpowiedzialny za wynajmowany sprzęt od momentu ich odbioru aż do momentu zwrotu ekipie montażowej.
Klient (najemca) odpowiada materialnie za wszelkie uszkodzenia namiotów i wyposażenia powstałe w okresie wynajmu.
W przypadku silnego wiatru poszycie namiotu musi zostać szczelnie zamknięte. Dla dmuchanych atrakcji konieczne jest, aby uczestnicy zeszli, a powietrze zostało wypuszczone. Korzystanie z atrakcji w takich warunkach może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa.